*♥*♥شاد باش لعنتی♥*♥*

*♥*♥شاد باش لعنتی♥*♥*

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 496
بازدید کل : 114521
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 199
تعداد آنلاین : 1


یه خانومی گربه ای داشت...!

یه خانومی گربه ای داشت که هووی شوهرش شده بود. آقاهه برای اینکه از شر گربه راحت بشه ، یه روز گربه رو میزنه زیر بغلش و 4 تا خیابون اونطرف تر ولش میکنه.
وقتی میرسه خونه میبینه گربه هه از اون زودتر رسیده خونه!!! این کارو چند بار تکرار میکنه اما نتیجه ای نمیگیره...
یک روز گربه رو برمیداره میذاره تو ماشین بعد از گشتن از چند تا بلوار و پل و رودخانه و ... خلاصه گربه رو پرت میکنه بیرون. یک ساعت بعد زنگ میزنه خونه
زنش  گوشی رو برمیداره.
مرده میگه : اون گربه ی کره خر خونس؟
زنش میگه : آره.
مرده میگه گوشی رو بهش بده
من گم شدم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت1:16---29 شهريور 1389


sara joon
ساعت10:53---27 شهريور 1389
لینک شدی عزیزکم
خندیدن خیلی خوبه ولی من محتاج گریه های شبم هستم...(وای چه رمانتیک)


آرزو
ساعت17:29---26 شهريور 1389
باحال بود هليا جون
ول ول اي ول
مر30 كه بهم سر زدي در ضمن لين شدي عزيز


محمد
ساعت1:41---24 شهريور 1389
واقعا میگم راستشو بگو این ها رو از کجا گیر میاری ؟ یا خودت مینویسی ؟ والا انقدر قشنگن که فقط نظر دادن هم کمه نمیدونم واسه این مطالب خیلی خیلی زیبات چکار کنم و چطوری ازت تشکر کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ***HeliA*** تاريخ: 24 شهريور 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

* شاد بودن تنها انتقاميه که میتونی از دنيا بگیری ، پس شاد باش لعنتی...!*

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to helia.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com